Account-Based Marketing (ABM) bestaat al jaren en vormt een bewezen structuur om B2B bedrijven doelgerichte en hoog gepersonaliseerde campagnes te laten realiseren om specifieke accounts als klant te winnen. In plaats van het vertrouwen op brede campagnes die bedoeld zijn voor elk soort bedrijf behandeld ABM individuele accounts als aparte markten.
B2B Telemarketing door Calltraders is een nieuwe benadering van telefonische aqcuisitie vanwege onze aanpak door gesegmenteerde accountgroepen te benaderen met een specifieke strategie per account. Wij kennen daarnaast de Software landschappen van uw nieuwe klanten en ons team van 20+ specialisten combineert telemarketing met krachtige content campagnes voor extra impact.
Calltraders beschikt over de unieke gave om complexe Software producten en diensten te vertalen naar waardevolle business-cases en leads. Marktleiders in zowel B2B SaaS als Custom services vertrouwen op onze krachtige data, persoonlijke aanpak en de manier waarop we uw merk op de markt accelereren.
Onze data speelt in elk van onze B2B Software campagnes een cruciale rol. We beschikken over een eigen database met 30+ verrijkte variabelen per organisatie. Denk aan huidig ERP, geintegreerde pakketten, jaarlijkse IT-spend, overzicht in DMU en organisatorische uitdagingen en toekomstwensen op het gebied van software. Samen met marketing en sales kijken we naar de best-fit accounts voor een geweldige ABM aanpak.
ERP Software
Business Intelligence
HR Software
Financial Software
Fintech
Integration Products
CRM Sofware
JAVA Development
.NET Development
Web- & Mobile App agencies
Embedded Software Services
Data-Science Services
IOT, AI & Machine Learning Services
SAP Consultancy
Microsoft Consultancy
Linux/Unix Consultancy
Nearshoring
Business Strategy
Copyright 2022 - Calltraders Cookie Policy - Algemene voorwaarden
085-7326825 | Westblaak 7A, 3012KC Rotterdam