085 - 73 26 825

COVID-19: Ontdek de kracht van online sales meetings

Branches > IT Dienstverlening

Account-Based Marketing voor ambitieuze IT organisaties.

Klaar voor een hogere conversie binnen uw high-value accounts?

 

Wees uw concurrenten voor met ABM voor IT Services.

Account-Based Marketing is de nieuwe manier van marketing voor B2B bedrijven wat gebruik maakt van doelgerichte en hoog gepersonaliseerde campagnes om specifieke accounts als klant te winnen. In plaats van het vertrouwen op brede campagnes die bedoeld zijn voor elk soort bedrijf behandeld ABM individual accounts as markets in their own right” (aldus de ITSMA’s definitie van ABM – the Information Technology Services Marketing Association).

Huidige situatie bij IT bedrijven: 

Lange sales-cycles, eindeloze follow-ups en beslissers die blijven uitstellen. IT bedrijven verkregen jarenlang warme inbound leads. Maar door de grote instroom van nieuwe concurrerende spelers vereisen uw groeiplannen steeds meer strategie van marketing en sales. 
Breed ingezette online marketing campagnes converteren tot weinig nieuwe klanten. Er is te weinig overzicht van de conversie en sales wijst naar marketing en marketing wijst naar sales. Wat er gaat er mis? 

Na Account-Based Marketing:

Verplaats de focus op grote hoeveelheden nieuwe leads naar een kleinere doelgroep binnen een specifieke branche of set aan variabelen. Onze campagnes beginnen met het opstellen van een strategie op basis van TEAM (Target, Engage, Attract, Measure) om vervolgens op basis van telemarketing, online ads en content marketing de ideale out-reach campagne te kunnen realiseren. Klaar voor de nieuwe manier van marketing en sales voor uw software oplossing of maatwerk dienstverlening? 

Gratis adviesgesprek aanvragen

Leer uw ‘best-fit accounts’ kennen.

Best-fit accounts converteren 65% sneller naar nieuwe klanten met de juiste benadering. Luister naar uw huidige klanten, CRM, team en herken de patronen die uw dienstverlening uniek en geschikt maken voor een nieuwe ideale doelgroep aan potentiele klanten. Calltraders helpt IT bedrijven met het bepalen, benaderen en sluiten van deze accounts. 

Wij helpen u met de juiste engagement richting uw target accounts voor een Multichannel mix aan marketing activiteiten. Schone databases, online- en tele-marketeers met jarenlange ervaring helpen u om de wondere wereld van B2B in IT te verkennen en te domineren. 

Onze multichannel mogelijkheden:

Telemarketing 3.0

Onze core activiteit op no-cure-no-pay basis. Ons tele-consultants herkennen de IT Workspaces- en Cloud-kansen van uw target-accounts en vertalen deze naar hoog gekwalificeerde afspraken.

Online Adverteren

Slimme online ads via LinkedIn, Google en Facebook gericht op specifieke accounts leveren 78% meer conversie op dan traditioneel adverteren op de totale beschikbare doelgroep.  

E-mail marketing

Geen HTML-opgemaakte nieuwsbrieven maar ultra persoonlijke value- en call-to-action mails gericht op target accounts op basis van online- en telefonisch gewonnen Opt-Ins. 100% GDPR proof. 

Content Marketing

Trek potentiele kopers aan doormiddel van de juiste content afgestemd op doelgroep en accounts. Whitepapers, landingpages, webinars. Domineer uw markt met impactvolle content. 

Drift

Engage website bezoekers doormiddel van geautomatiseerde chatbots op basis van hun account specificaties. Drift biedt een persoonlijke customer journey voor de eerste stappen in het verkoopproces. 

Sales Academy

Met 20 jaar ervaring en best-practices in het verkopen van IT diensten en outsourcing bieden wij op-maat-gemaakte sales trainingen voor new business consultants en accountmanagers.

Koplopers in IT vertrouwen op Calltraders

Online kennismaking inplannen
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound