Doe de scan!

Schaal uw business op basis van een structurele groei in new business.

Gekwalificeerde afspraken, warme relaties en een constante stroom aan new business!

Koude acquisitie en het generen van new business leads is een vak apart. Hoort dit thuis bij sales of bij marketing? Investeren in een nieuwe binnendienst sales medewerker of een contentmarketeer? 
Calltraders combineert voor organisaties beide disciplines doormiddel van Account-Based Sales campagnes waarbij er het gehele jaar door contact wordt gehouden met uw potentiele klanten!

Calltraders

De drijvende kracht achter onze succesvolle campagnes is ons ervaren team van 20+ Calltraders. Onze fulltime teleconsultants kennen hun weg door het IT- en software landschap van uw target accounts en vertalen kansen en uitdagingen naar kwalitatieve new business afspraken. Geen verkopers maar gesprekspartners met kennis van uw propositie en organisatie. 

Telemarketing met online marketing
Trader closed een afspraak

Waarom Telemarketing?

Telemarketing van Calltraders is de perfecte marketing activiteit voor directe, kwalitatieve en meetbare resultaten en kunnen gezien worden als de beste investering om binnen te komen bij best-fit target accounts. Geen koffie afspraken maar ontmoetingen waar gezonde interesse en noodzaak B2B bedrijven samen brengen. 

Multichannel B2B Telemarketing

Calltraders realiseert impactvolle multichannel telemarketing campagnes waarbij online adverteren, content-, email- en conversational marketing worden ingezet voor een account-based koopervaring binnen uw gespecificeerde doelgroep van potentiele klanten. 

Afspraken op basis van BANT.

BANT (Budget, Autoriteit, Noodzaak, Termijn) is onze bewezen stragie van leadkwalificatie en zorgt voor een duidelijke weergave van de fase waarin een prospect zich bevindt in het koopproces. Elke afspraak bevat de principes van BANT om onze klanten alleen de beste kwaliteit afspraken te kunnen garanderen.

1. Budget

Heeft een beslisser voldoende budget om uw propositie aan te schaffen. En geldt dat voor dit jaar of volgend jaar? 

2. Autoriteit

Met wie wordt de afspraak ingepland? Is het een C-level beslisser, mid manager of advocate die midden in de business staat? 

3. Noodzaak

Waar liggen kansen en uitdagingen bij de prospect. Als zij opnieuw gingen investeren wat wordt er anders gedaan?

4. Termijn

Binnen welk termijn is er actie vereist vanuit de prospect. Hoe snel kan het koopproces duren en hoe kunnen wij zo goed mogelijk helpen?

Complexiteit vereist kennis.

Wij begrijpen heel goed dat jaren-lange ervaring en werk uw dienst of product heeft gebracht naar waar het vandaag de dag staat in de markt. Daarom werkt Calltraders alleen met full-time teleconsultants die als dedicated medewerkers opereren voor onze klanten. Zo werken wij voor complexe diensten die wij vertalen naar krachtige en concrete telefonische pitches. 

Maatwerk software, IoT, ERP, Business Intelligence, PIM en complete softwarematige opleidingen. Diensten en oplossingen die wij omzetten in waardevolle campagnes richting prospects waar timing en de juiste gesprekken vereist zijn. Onze databases en leadlijsten hebben over de afgelopen jaren de juiste body opgebouwd en kan op basis van input een slim overzicht berekenen van uw ideale doelgroep. Zo beschikken wij over 50+ verrijkte variabelen die met ons data-team dagelijks worden verzameld om nog betere account segmentaties te kunnen bouwen voor onze klanten. 

Ontvang binnen 24 uur gratis advies.